Wysyłka i dostawa
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności produktów, które chcesz zakupić. Na stronie produktu, pod ceną zawsze podajemy informację o terminie realizacji zamówienia. W tym czasie powinieneś otrzymać zamówienie.
Śledzenie przesyłek
Kiedy przesyłka zostanie spakowana i odebrana przez Kuriera, możesz sprawdzić w jakim miejscu się znajduje. W tym celu wklej numer listu przewozowego, jaki powinieneś otrzymać w mailu informującym o wysłaniu zamówienia, na stronie Firmy Kurierskiej, która dostarcza Twoje zamówienie.
FedEx: https://www.fedex.com/pl-pl/tracking.html
UPS: https://www.ups.com/track?loc=pl_PL
DPD: https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl/
Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?
Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie?
Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.
BLACKBEARCOFFEE
e-mail: poczta@blackbearcoffee.pl
tel. +48 781 826 002
(dni robocze od 8:00 do 17:00)
Wysyłki realizujemy poprzez: